Dagen efter

Alooo :) Är brutalt trött idag.. är både förkyld och bakis hehe. Igår chillade jag hos Amanda hela dagen och spelade på hennes nya PS3. Senare på kvällen så hade vi lust att dra ut (dock hade jag feber hehe) så jag, Amanda, Frida och Tara bestämde oss för att dra till "Sommar" men vi delade upp oss redan innan vi kom dit hehe. Jag och Frida drog till "Lionbar" och satt och drack där till efter klockan ett typ. Då drog vi vidare till "Aveny".. egentligen ovärt för de kosta 200 spänn att gå in där och vi kom ju liksom typ en timme innan stängning men vi drog in och dansa våra små stjärtar av oss ändå.
På hemvägen så va de typ storm.. ett skit stort träd hade blåst omkull vid trekanten. De kändes som om vi skulle blåsa omkull vi med :O Men vi kom hem hela wihooo. Drog till Amanda och käkade massa julmat och satt och snacka lite sen slagga vi runt 5 skulle jag tro. Jag vaknade vid 10 för att jag va tvungen att gå hem. Ska åka till mina kusiner och fira jul :/ Wuäääääääääää kommer va skit osocial och seg men men...



Jag nu haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0