hej hopp gummisnopp

Idag har det varit ett riktigt pms monster inom mig.. Ena stunden har jag varit jätte glad och sen helt plötsligt har jag bara velat gråta. Jag höll på att börja störtböla i klassrummet för att jag blev så arg på mig själv för att jag inte kunde svaren på psykologiprovet. Så då undrar man ju lite vad det är för fel på mig? Haha ;P Var tvungen att gå ut ur klassrummet och grina lite på toaletten. Normal tjej..
Efter det misslyckade provet drog jag hem och bytte om från min skinnjacka och converse, till UGGs och feta vinterjackan eftersom det kändes som -20 grader ute... (ÄNTLIGEN VINTER :D wiiho) Jag fick för mig att dra och sola i vilket fall, för det var typ 3 månader sedan eller något eftersom jag var vitare än vitast.
Är lite gladare nu när jag fått lite färg. Mår bättre när utsidan mår bra höhöhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0