Hemma

Fan va skönt det är att va hemma, känns som det var evigheter sedan som jag sov hemma helt själv. På sista tiden så har jag sovit över hos folk varenda dag om annat så har folk sovit hos mig. Kom precis hem från café 60 där jag fikade med Kajsa och Louise efter att ha varit hos mina kusiner. Myspys!

Nu har jag tagit på mig världens fulaste babyrosa pyjamas som jag fick idag av mig moster, gaaay att hon tror att jag är 10 år. Men i och försig så är jag ju det i sinnet typ.. Blev skit glad hahahhahaha.
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och bara chilla galet med Nalle Puh. Vi ska titta på disney-film tillsammans, funderar på att kolla på Den Lilla Sjöjungfrun.
Nnnnnnnnnn :]

Kommentarer
Postat av: oftaduvet ;)

hahaha mysiiipysi, nnnnn moshie

2011-12-27 @ 18:32:33
Postat av: Lisa

Ska också kolla disneyfilm hahahaha mysigaste! <3

2011-12-27 @ 19:35:26
URL: http://lizenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0