Time to sleep

Tanken var att jag skulle plugga idag efter skolan (precis som alla andra dagar sedan förra veckan) men det gick ju åt helvete. Mamma skulle ge mig fot och hand massage innan ja plugga men under tiden så somnade jag, så jag har sovit ända tills nu. Men jag ska försöka sova nu ändå så att jag orkar upp imorgon bitti. För imorgon måste jag plugga riktigt mycket för att kompensera upp för idag. Har prov i i ekonomi på onsdag PLUS att en uppsats ska vara inlämnad och klar på onsdag.. blir lite jobbigt att hinna men det är bara att göra mitt bästa så får vi hoppas på de bästa!

Det känns skönt att att allt plugg lönar sig i alla fall.. gjorde psykologi provet idag och fick ett poäng ifrån alla rätt. Det gjorde mig glad :)))))))))))))

Nu ska jag äta ett paket med oreo-kakor med mjölk innan jag somnar. Mmmh! Godaste kakorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0