Uäääk

Igår drog jag ut tillsammans med Bella, Jackie, Amanda och Frida. Det blev ganska lyckat faktiskt!
Vi va först på söderkällaren där det va as tung musik! Spelade bara grym reggie, hip hop osv. Sen drog vi vidare till Gamla Stan och kilade in på After bar och träffade sköna människor som vi hängde med hela kvällen.
Det blev en sen kväll asså hahah. På vägen hem stannade vi till i hornstull för att köpa cigg och träffade en skön snubbe som jag raggade en pommes av hahaha, tjockis 4-life!!!
Jag och Frida kom hem efter kl 6 då vi däckade fint i hennes brorsas säng.... Dock har jag inte sovit speciellt mycket i natt eftersom vi gick upp vid 12 :(
Men hinner inte sova och ta det lugnt idag. Ska på Bellas Haloween fest ikväll, ska bli kul men är helt död. Min baksmälla är inget att skämta om ;P mår pyton.

Sliten cheyyy


Nu ska jag dra till pappa och kolla efter en tröja som Olivia vill låna.. Smell ya later dååå.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0