Chillnation

Amen tjooooooo!
Ligger i min wonderbare säng hos papi och kollar på det senaste avsnittet av Vampire Diaries, big love!!! Tidigare va jag hos Fanny och med kajsa och myste med chirre, dirre, cola och massar av choklad. Mumma! Måste ju passa på innan måndag för då är det nyttigt som gäller för lilla mig..

Imorgon är det krogen som gäller, go aaaall in. FETT PEPPAD TJEJ JAAAAA :D Dock är jag typ sjuk.. känt mig lite krasslig sen igårkväll, värsta tandvärken, ont i halsen o förkyld och jag kollade nyss tempen o då hade jag lite feber men va gör det? Imorgon ska jag ut och festa no mather what. Är till o med så taggad att jag ska städa hela pappas lägenhet o tvätta åt honom för att tjäna lite cash så jag har till imorn. Undra va som hänt me mig? Nu vill ja gå ut hela tiden, innan ville ja bara sitta inne hela helgerna.. torr tjej hahah.
Nu ska jag återgå till Vampire Diaries och min käääääre Damon:




God natt mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0