Är så trött att jag bara vill gå & dö. Johanna sov här i natt och vi kunde inte somna även om vi försökte från typ kl 2 så somna vi runt 4-5 -.- Vi mös här hemma och tjockade oss o kollade på film. Mysigt nnnnn :] Inte ofta man träffar den lilla stjärten :[ Dock har jag typ blivit sjukare för att vi sov med öppet fönster.. har fittont i halsen och hostar som en galning wuä. Men ska gå till skolan ändå tror jag, eller inte skolan men UF-mässan (har inga vanliga lektioner idag). Johanna taggade precis till skolan så ska väl göra i ordning mig och ringa Frajdaslajda och Funnybunny o se om dom också ska gå..
Nu ska jag ta ett lååååångt varmt bad, pussiluss

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha hur fick du så sin blogg helt plötsligt?? :O

2012-02-21 @ 10:24:23
URL: http://fannybunny.blogg.se/
Postat av: allewiththebigballe

Man kan tydligen byta mellan lite olika teman typ :) kan visa sen :) (dock är alla skitfula)

2012-02-22 @ 03:11:27
URL: http://alicenixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0