HEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ !!!

Näe. Nej. No. Nein. NEJEEEEE!!!! Nu känner jag mig fett negativ.. men what to do: ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ MIG LIV!!!! Orkar inte att nätterna består av att titta på filmer fram till 4 på morgonen för att sedan somna och sedan sova tills solen gått ner. Orkar sedan knappt släpa mig in i duschen så sitter i min pyjamas all night long för att kolla på lite fler filmer. WHATS UP MED MITT LIV? Va fan hände med orken, viljan att klara av skolan och allt det där?
Blä. Usch. Hemskt. HÄÄÄÄMSKT!
....och vad händer nu när jag faktiskt vill gå till skolan? JO hörni, jag blir sjuk. Fast det där kan ju vara omvänd psykologi.. att jag vill gå till skolan just för att jag vet att jag inte kan det just nu. Hä hä hä.
Fett flummig.. och irriterad. Har hostat så brutalt nu sedan jag vakna för några timmar sedan och kan verkligen inte somna om. Smärtan när jag hostar är obeskrivlig.. :'( Det gör ont i hela bröstet och jag låter som en sån där alkoholiserad tant på tunnelbanan som sitter för sig själv och hostar under rusningstid, bara för att alla  blir så äcklade att de flyttat så långt ifrån henne. (Lite väl långsökt) Inte nog med att det gör ont,  får även så sjukt svårt att andas så att det blir helt svart för ögonen när hostattacken kommer pga syrebrist.

Känner att jag tycker lite väl synd om mig själv haha... men orkar verkligen inte.



CFHGJVHKSDGLSKBNLKDJBS

Fett hungrig också.. PIZZAAAA OMG!!! CRAAAAAAAAAVINGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0