heyheyhalllåååå

Igår va jag på bio med Johanna och såg Ännu en gång i Phuket eller va den nu heter :P Den va as skön haha... satt o garva typ hela tiden.. Kunde inte somna när jag kom hem så kilade över till Frida mitt i natten runt 3 för hon var också vaken. Vi kollade igenom massa gamla foton från när vi va små :') Nostalgi på hög nivå!

(Johanna, Towa, jag & Frida)


Jag sov hos Frida så kom upp i tid för en gångs skull men vaknade med skit ont i magen o värsta illamåendet så gick hem och gjorde värsta goda & nyttiga frukosten för att de skulle bli bättre men icke. Istället blev min mage size XXXXXL och smärtan ggr 10. En halvtimme senare hade jag spytt upp frukosten hehe.. mysig tjej. Men nu mår jag prima och ska åka till pappa för att boka tvättid så att jag kan tjäna lite cash!




Kommentarer
Postat av: Fanny

småå sötnosar!!

2012-02-13 @ 19:31:41
URL: http://fannybunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0