Inlägget ingen vill se

Känner mig jätte låg och seg av någon anledning.. Känner mig irriterad på det mesta och vill bara sova hela dagarna.. och äta. Det är min sysselsättning... Vaknar mitt på dagen, går och äter frukost, går sen och lägger mig i sängen igen, somnar till en film, vaknar och äter lunch, sätter på en ny film och äter undertiden, somnar, äter, kollar film, äter, sover. Och idag fick jag för mig att ställa mig på vågen.. jippi. Gått upp 5 kg på 1,5 vecka? WTF. Det kan ju inte va hälsosamt.. :O Plus att min mage är kaos. Har ont nästan hela tiden och den svullnar upp så fort jag äter något. Så nu har jag o mamma bestämt oss för att köra ett tag helt utan snabba kolhydrater (godis, läsk, kakor, vitt bröd etc.) för att se om vi känner någon skillnad, för så som det är nu funkar ju inte! Måste ta tag i skolan och allt annat runt omkring, men för att lyckas med det måste jag få tillbaka orken.
Så från måndag och frammåt, nya tag!


vs.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny

de bra alice!! :D <3 finns <3 känner typ samma haha

2012-02-15 @ 22:12:53
URL: http://fannybunny.blogg.se/
Postat av: Alice

<3 Kärlek till dig min bästavän <3

2012-02-15 @ 23:24:54
URL: http://alicenixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0