Mmmmmmm....

...som i Marabou! :D Ska tjocka mig lite och kolla på en film för jag pallade inte va kvar i skolan själv eftersom varken Frida eller Fanny va i skolan, så gick bara på första lektionen.

Hmm  kort om helgen då.. I Lördags hängde jag på Söder K med Amanda & Johanna, hade inte direkt kul men det var väl helt okej. Blev skit full på 4 öl och spydde på vägen hem, vad är det för fel på mig? Jag brukar ändå tåla ganska mycket men på senaste tiden så har jag blivit tankad på verkligen ingenting :S Fett ovärt.
I söndags sov jag typ hela dagen men mötte upp Kajsa sent på kvällen och drog och sola i Skanstull. Ska kanske sola idag också :) hihi. Och juste hahahha.. skulle ju egentligen dragit till skåne i helgen men så blev de ju inte men ska kanske åka dit nu den här helgen :)




Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha korvmackorna of course!

2012-02-07 @ 02:18:59
URL: http://fannybunny.blogg.se/
Postat av: alice

Korvmackorna i mitt hjärta <3

2012-02-07 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0