pluttis

Har tänkt på en sak... jag ser verkligen liten ut för min ålder. Är de för att jag har babyface, inga kurvor eller va faaaan är grejen? Trött på att se ut som en lite fjärt.. :(
T.ex. när jag var på väg hem från en fest med Kajsa en natt så pratade vi med en äldre man på busstationen. Efter ett tag frågade vi helt random hur gamla han trodde att vi var och han chansade på att Kajsa var sisådär runt 19.. (NICE med tanke på att Kajsis är 17) och hur gammal trodde han att jag var då.. jo 15. FEMTON?? Ser jag verkligen ut som en 97a? Herre... och sen när jag sa att det var fel och att han skulle fortsätta gissa så räknade han nedåt.. "då måste du vara 14" och jag sa åter nej. Då sa han typ "inte kan du vara 13 år om du umgås med en 19åring?" NEJ FÖR BÖVELN!!!!!!! Han kunde väl iaf varit lite snäll och låtsas tro att jag va äldre och räknat uppåt istället?? Men icke.
Och sen när jag va me johannapanna i vårby så kom de fram några snubbar o fråga hur gamla vi va.. sa att jag är 18 eftersom att jag är de o då börja dom as garva?? Va fan. Dom trodde johanna va 93 och jag 96. Tack.. det kändes fint. Kändes dock riktigt fint när jag tryckte upp mitt legg under nosen på honom, då fick han tji.

Sååååå nu undrar jag, är det titsen eftersom ni båda har bomber??? Eller ser jag helt enkelt ut som en lite bebis i fejset & kroppen.
ÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH... får väl gå o skaffa mig såna här:


Kommentarer
Postat av: Johannapannaa

HAHAHAHHA neeeej :( du är världens finaste alice, OCH du ser INTE ut som nån 14åing, CP! <3<3<3<3

2012-02-11 @ 15:48:24
Postat av: johannapannaa

hahaha neeej :( du e så fin alice!!! och du ser inte ut att va 14 CP!! du har perfekt kropp!!!! <3<3<3 LOVE U

2012-02-11 @ 16:04:48
Postat av: johannapannaa

hahaha oj min data buggar....hahaha <3333

2012-02-11 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0