Snurvelsnurvel

Halihalå! Igår åkte jag hem till Tara och slagga här.. bakade världens godaste bullar och tjockade oss med chirre, dirre och hallonsoda! Haha känner att min blogg bara handlar om mat, eller snarare chips hehehhe...

Men men, jag kollade i alla fall igenom en del bilder på Taras dator nyss och hittade massa gamla foton som hon tagit år 2009. Nostalgi på hög nivå.


2009 -  myser hemma hos Tarisen



Gick i 8an här. Vårt fina klassrum som man dock hatade då.. och wuä va fint mitt hår va där!!



Fina Taris år 2009 tror jag men sötaste Ebba.



Café 60 med Tara, tror vi gick i 8an här.. och fan varför rörde jag n´ågonsin mitt hår? :'(



Fulaste bilden men va tvungen, typ den enda normala bilden på oss.



Kajsa, Mitzo, Tara & jag balen i 9an.



Jag och snyggaste Tara i Danmark år 2006



Sommaren 2006 på Kristinebergsbron. Tara ser typ 3 år äldre ut än mig haha!



2009


Alice innan tandställning



Sexy mamaaaa



Fett balla gangsters från orten brääääääääääää



Brääääääääääääääääääääääää



Tara stylade mig - katt!!!!!



Nu ska jag och Taris kolla på nån film och tycka synd om oss själva.. feett sjuka juppjupp.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0