Fuck my life

AAAAAAAAH..... Fett depp. Vet inte varför men har bara lust att gråta, helt utan anledning. Har en klump i halsen. Känns bara bajs just nu i denna sekund. Alla vänner är upptagna ikväll. Jag har mens. Jag har små tuttar. Jag har inte rökt på hela dagen. Jag är ful. Hatar kalla Sverige. Vill ha sol och värme. Ångest för att man aldrig räcker till. Inkassokraven bara väller in i brevlådan. Trött på att komma i andra hand. Ingen vill ha mig.


Okej tack o hej för mig.
BAJS!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

NEJ SLUTA TRYCK NER DIG SJÄLV DU ÄR VÄRLDENS FINASTE!!!! ÄLSKAR DIG MOSHIE SÄG INTE SÅ OM DIG SJÄLV DET GÖR MIG LEDSEN :(<3<3<3<3

2012-01-14 @ 10:53:19
Postat av: fanny

neeeeej tusse du är världens finaste!!!!!! världens finaste vän<3 <3 <3 älskar dig!!

2012-01-14 @ 12:20:43
Postat av: Lisa

KAN DU FUCKING GE DIG! DU HAR DRÖM UTSEÉNDE DIN JÄVLA ÅSNEKUK. OCH DU HAR ETT FINT INRE OCKSÅ! DU ÄR UNDERBAR OCH JAG HAR ALLTID KUL MED DIG! Det låter som jag går i trean för jag skriver som ett barn men ville bara förklara att du är för fin för att prata sådär om dig själv! älskar dig sexbomb <3

2012-01-14 @ 18:23:44
URL: http://lizenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0