Idag kommer bli en bra dag

I natt kom Frida Kajsa & Bella hem, shit vad jag har saknat dom!! Gick hem till Frida i nat runt tre-tiden för att träffa henne och få höra om deras partytrip till Berlin.. och idag kommer Fanny hem! Min lilla gullerump, jag har saknat dig helt sjukt mycket! Jag tror att hon kommer till skolan idag så ska gå dit och pussa sönder henne weeeeeeeeeeei :D

Igår tattuerade jag mig för tredje gången också och jag kan ju lätt säga att denna gjorde ondast. Två timmar av ren smärta. Och smärtan nu efteråt, aj säger jag bara. Den är nästan värre än när jag gjorde själva tattueringen.. Det gör ont i hela benet ända upp till knät typ, känns som om jag brytit benet för det gör ont att bara stödja sig på benet och svullnaden är inte att leka med alltså haha... Min ankel ser ut som en tjock liten stubbe (se sista bilden). Men herregud vad det är värt det. Kan inte bli mer nöjd! :D


Närbild på min hibiscus



Här ser man placeringen lite bättre


Jämför tjockleken på anklarna HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0