TJOOO LISA!

Bloggish barish förish dinish skullish gulliiiiiiish LisaLajnen!!!!!!!!!!! Nä men hähä de va ju ett bra tag sen men pallar inte blogga när de ändå bara är ni korvar som kan läsa.. ja menar ni vet ju redan det mesta, vad jag gör/känner osv. Varför läsa det också?? :P Ajaaaaaaa....

Kan berätta lite kort om helgen, som faktiskt blev väldigt lyckad! I torsdags så va jag på Labyrints spelning, FY FAN VA FEEEETTTT!!!!! Kommer leva på känslan från den kvällen ett bra tag <3 Kom hem rätt sent efter spelningen eftersom vi stannade kvar och dansa o så till stängning så orkade inte göra något i fredags eftersom jag både sovit lite och var rejält bakis, så drog jag bara hem och softade med pappsen och käkade massa godis & chips.
I lördags däremot så fyllde Olivia 18 barre!!! Så då blev det utgång. Först var vi dock hos Olivia och förade och så, de va jätte trevligt. Sen drog vi till Göta Källare och dansade all night long, hade skit kul så det blev en lyckad kväll som slutade med fyllekäk först på donken och sedan Papas i liljeholmen.



Bilder från helgen

LABABYRINT BRORSAAAAAAAAAN





Göta Källare i Lördags



Jag & Olivia på Göta Källare <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

YEEEEES ÄNTLIGEN! FORTSÄTT BLOGGA BALLE! <3 <3

2012-01-31 @ 20:40:37
URL: http://lizenz.blogg.se/
Postat av: Lisa

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! GO GO GO GO GO <3

2012-01-31 @ 20:41:39
URL: http://lizenz.blogg.se/
Postat av: alice

Hahahhahaha gayyy men då får du fan bli bättre på att uppdatera också!!!!!! :D <3 <3

2012-02-01 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0