Fettttt tidigt

God morgon! Är riktigt seg idag... kom hem runt 5-6 på morgonen och gick upp för en timme sedan för att Tara ska på terapi och för att vi sen ska passa småtjejerna! :D Gulligaste ungarna någonsin!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa soft me 3 timmars sömn två dagar i rad wuäähähä!!
Men de va ändå värt det för hade ändå kul igår haha.. Började kvällen med godaste hemmalagade köttbullarna och lite vin hos mig med Tara, Jacob & Adam. Sen tagga vi mot Lion bar och mötte upp Måns, Tim och Filip också för att någon timme senare dra mot Spybar allihopa. Förväntade mig ingenting av kvällen och blev rätt besviken när vi kom in där - heeeeeeeeeeeeelt fel människor och ganska få ute. Va fett neggiga i början av kvällen men sen "dansa" (Housemusiken är anledningen till situtationstecknen) vi tills fötterna typ blödde typ. Hade så fittont pga skorna så gick barfota på väg hem.. inte det skönaste. Köpte chipspåsar i väntan på nattbussen och tjockade oss och drog sen hem o slagga.

Jag ska också åka till Foot locker om en halvtimme och försöka byta mina Air Force (för liten storlek) som jag dock använde hela kvällen igår men får göra mitt bästa för att försöka få dem att se oanvända ut. Går det inte att lämna tillbaka dom så dör jag lite.. :(((((((((((
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0