Freitag

Äntligen fredag & heeeeeelg!! :D
Ikväll ska jag ut på någon reggaebåt och fezta med Amanda, de blir nice! Dock ska jag upp fett tidigt imorn för att shoppa med brollan & dady innan stan blir som ett jävla zoo med för mycket stressade 08:or, så kan inte va ute allt för sent ikväll.. Ska ut och fira Bellas 19 års dag imorgon också. Kommer bli en bra helg känner jag :]
Nu ska jag göra i ordning mig och tagga till Luma och kolla på sneakers och kanske gå och pussa på Kajsa som går i skolan där.. Johanna ska nog få en del pussar också eftersom hon går i Fryshuset.

Och bara helt random, fy fan va jag älskar mina fina vänner. Längtar till sommaren när vi alla är me varandra..


En del av mina korvar är inte me på bilderna men ni vet att jag älskar er lika mycket för de : ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0