Musik

Eftersom jag blivit värsta musikfantasten så vill ja ha mer bra musik att lyssna på! Gillar ju i princip all slags musik, med vissa undantag såklart hehe. Men snälla hjälp mig, säg artister/låtar/album som du tycker är bra!!!
Gillar ju det mesta: Reggae, Hip Hop, Rap, R&B, Punk, Rock, Hårdrock Pop, Indie, House, Elektroniskt, Folk & Dance hall.. osv. osv!! Så bomba med musik nuuu!!!! ALLA!

Kommentera en länk till en låt eller skriv bara en artist/album så blir jag överlycklig :)

Lite av den musik som jag lyssnar på just nu:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

det finns mycket underbart bra musik därute i världen ;)

2012-03-22 @ 14:48:36
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0