nehe..

.. de blev ingen sömn. Så ska kolla på gårdagens Top Model avsnitt nu istället och äta frukost.. lär vara lagom pigg till krogen ikväll. Sen ska jag ta ett bad och göra i ordning mig för att dra till Johannas skola och möta upp henne lite senare. Amanda kanske också hänkar till stan sen, ska kolla efter nya skor och lite annat som jag ska köpa i helgen med pappsen. Ska även till tandläkaren och fixa till min framtand som jag slagit ut ett antal gånger (när tandläkaren fixat det tidigare så har färgen på plast-tanden inte riktigt samma färg som resten av tänderna)


Några gamla bilder på mig och Johanna : ] laaaaaloo




Kommentarer
Postat av: JOHANAA

nnnnnnnn <333333

2012-03-14 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0