Shoo

Va  ute igår med Tara, Katy, Oscar, Julia & Emma på Ento. Vi började hemma hos Tara med att käka hemmagjorda hamburgare och dricka massa gott vin & öl. Sen drog vi oss in mot stan till Ento. Va champagne-bjudning där så det var nice. Träffade lite människor som jag inte träffat på flera år också :D När klockan va runt 2 drog vi mot Burger King där någon random köpte mat till mig haha. Standard med fyllekäk haha! Sen drog vi hem till Tara och kollade på film och drack mer öl..
Så det blev en lyckad kväll kan man kort sagt säga :) Nu sitter jag på Taras veranda och dricker kaffe och tar min älskade morgoncigg hähä.. ska nog börja röra mig hemmåt snart för Tara sover och jag är skit pigg och rastlös så ;P


En bild från igår, hähä. Fick någon konstig idé om att
 det är skönare att åka pendeltåg om man ligger på bagagehyllan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0