Torsdag 22 Mars

Shooo!! Är extremt trött och inte varit hemma så har inte haft tid att blogga någonting, men nu är jag hemma så ska göra ett litet inlägg! Har varit i stan hela dagen i dag med Katy, Julia, Tara och Emma och kollat efter lite kläder men hitta som vanligt ingenting när man väl är där för att shoppa! :( Hittade i och försig en baseboll jacka typ, riktigt snygg men är lite osäker för det är en stor storlek men det kan ju vara snyggt med lite oversize.
Igår var jag hemma hos Tara och bara chillade. Bakade världens godaste kladdkaka som vi smaskade i oss hähä. Nu ska jag kolla i mitt tomma kylskåp och se om man kan göra någon slags mat av det som finns där, dör av hunger just nu så herrååååå!


Åååh vill va så där brun igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0